پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۷۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶

دورهمی کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه داوودیه

دورهمی کتاب کودک و نوجوان با خوانش کتاب «مربای شیرین» روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.
دورهمی کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه داوودیهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دورهمی کتاب کودک و نوجوان چهارشنبه ۲۳ مردادماه ساعت ۱۷ در کتابخانه داوودیه از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۳ برگزار می‌شود.

مطالعه گروهی و معرفی کتاب «مربای شیرین» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی با حضور مریم نادری نویسنده  و عضو انجمن نویسندگان کودک و بازی و سرگرمی از جمله برنامه‌های این نشست است که برای کودکان و نوجوانان پیش‌بینی شده است.
 
«مربای شیرین» از آثار شیرین هوشنگ مرادی کرمانی است که خواندنش خاطره‌ شیرینی را در ذهنتان حک خواهد کرد. مرادی کرمانی نویسنده‌ موفق و نام‌آشنای حوزه‌ ادبیات کودک و نوجوان است که نثرش با ویژگی استفاده از ضرب‌المثل‌ها، واژه‌ها و اصطلاحات محلی و پرداختن به فرهنگ و آداب و رسوم محلی، شناخته می‌شود.
 
علاقه‌مندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند به خیابان دستگردی، خیابان تبریزیان، خیابان نامی، کتابخانه داوودیه مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۹۰۵۹۵۹ تماس بگیرند.

نظر شما